dinsdag 26 december 2006

2e Kerstdag

Vandaag moest Patrick werken dus ik had de hele dag voor mezelf. Ons Linde had vandaag een brunch en vroef of ik op Kuta wilde passen..natuurlijk! Samen met Kuta heb ik drie afleveringen van Prison Break gekeken. Deze drie zijn nog niet op tv geweest en ik kan jullie vast vertellen...het wordt spannend! Net als scrappen en stempelen is Prison Break zeer verslavend en ik kan dus ook niet wachten tot ik de volgende afleveringen weer op dvd krijg!
Vanavond heb ik mijn (voorlopig) laatste schilderijtje gemaakt. Ik merk dat als je er in korte tijd veel maakt, je inspiratie een beetje opraakt...dit is hij geworden:
Daarna ben ik nog volop gaan stempelen. Ik wilde een verjaardagskaart maken en mijn eerste ATC-tje. Helaas wilde het allemaal niet zo lukken. Ik merk dat ik de techniek en de kneepjes van het vak nog echt moet leren. En daarnaast merk ik ook..wat voor spulletjes je ook hebt, je wilt altijd datgene gebruiken/doen, wat je niet hebt haha. Maar ik geef niet op! Zo snel ik weer tijd heb, ga ik zeker weer een poging wagen! Morgen eerst op het werk even wat tips aan Charlene vragen.En oh ja, om mij nog meer gefrusteerd te maken, ging mijn snijmachine ook nog kapot...Balen!

2 Comments:

Linde said...

Ik vind Max héél mooi geworden!

Anoniem said...

Wat is Max mooi geworden! Echt gaaf om die twee naast elkaar te kunnen hangen.
Ook de foto van Kuta is super. Hij staat er echt mooi op Zo te zien had hij het goed naar de zin.
gr.mama