donderdag 14 december 2006

Cafe 't Pandje 5 jaar!

Patrick en ik gaan veel stappen in cafe 't Pandje. Patrick zit daar ook in een dartteam. Gister bestond 't Pandje 5 jaar. Reden voor een feestje dus! Het was erg gezellig. Vandaag dus maar wat later gaan werken. Dit hele weekend is het nog feest. Alleen vandaag en morgen kan ik niet gaan. Vanavond heb ik schildercurcus en morgen ga ik met mijn "Havo"-vriendinnetjes gourmetten en het surprisespel doen. Daar heb ik ook veel zin in! Wat betreft mijn schildercurcus. Vanavond gaan we beginnen met een nieuwe opdracht: Tekens en Symbolen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden....

1 Comment:

Patrice said...

Hallo Evi..

Nee we kennen mekander nog niet...ik link door via Charlene, want wij zitten in dezelfde gekke meidengroep. Deurne ??? in Nederland veronderstel ik ??? Grappig...wij woonden 19 jaar in Deurne (bij Antwerpen) in Belgiƫ!!

Mooi werk heb je gemaakt met jouw get inspired..

Groetjes Patrice