woensdag 13 december 2006

Get Inspired!

Bij de Creatie in Veghel ben ik lid van de Get Inspired kit. Deze keer lag er tussen de voorbeelden een schilderijtje. Ik kwam toen op het idee om een schilderijtje te maken met een foto. Ik heb toen de volgende twee schilderijtjes gemaakt. Een van de pup van mijn zusje en de ander van de hond van ons mam. Deze schilderijtjes heb ik vervolgens kado gedaan met onze pakjesavond.
Het eerste schilderijtje heb ik niet alleen gemaakt omdat ik op het idee kwam door de Get Inspired Kit maar bij dit schilderijtje heb ik ook de spulletjes uit de Get Inspired Kit gebruikt:

Van dit schilderijtje is de foto helaas niet zo duidelijk.

3 Comments:

Klaartje said...

Ze zijn leuk zeg!! :)

Rein said...

Mooie schilderijtjes!
Deze kit is super.

Anoniem said...

Zo Evi, je hebt de smaak echt goed te pakken zeg.
Ze zijn heel leuk geworden, de ontvangers zullen er wel erg mee in hun sas zijn.
Groetjes, Anita.