zondag 31 december 2006

Hooked-on-ATC-and-More

Gisteren ben ik uitgenodigd voor de Yahoogroup Hooked-on-Atc-and-More. Dit vind ik hartstikke leuk! Bij deze nogmaals bedankt voor de uitnodiging!
Het aanmelden heeft mij wel wat gezucht en gesteun gekost...en Charlene ook denk ik hihi. Ik ben namelijk niet zo goed in engels (hoeze zwak uitgedrukt?!) en dus belde ik Charlene plat voor uitleg over wat ik moest doen.Charlene bij deze...Bedankt voor alle uitleg!!! Inmiddels snap ik al wat beter hoe alles werkt enzo dus komt zeker goed!

6 Comments:

charlene said...

Puf puf, steun steun hihi!!! Vind het helemaal niet erg hoor!! Gezellig dat je nu ook bij ons groepie hoort! Tot vanavond. X

Annes Art said...

Hoi Evi, ik ken je alleen nog maar van horens;o)) maar welkom bij de groep, zal je zeker goed bevallen!!
En jullie ook een fijne jaarwisseling, en veel gezondheid en geluk gewenst voor het nieuwe jaar, en natuurlijk veel creativiteit;o))

Patrice said...

Evieke...blij dat je op de valreep van 2006 nog ons groepje kwam vergroten! Hopelijk komen we mekander in het nieuwe jaar eens in levende lijve tegen (zou heel leuk zijn!!).
Ik wil jou en familie een zeer gelukkig en gezond 2007 wensen en dat er heel veel creativiteit uit de handen mag komen!!!
Warme groeties Patrice

Mieke said...

Ook voor jou een heel gelukkig nieuw jaar gewenst met vooral een goede gezondheid en veel liefde voor elkaar!!

Nancy Dooren said...

Welkom bij de Hooked!!! Ik vind het een supergezellige club meiden!!!

Groetjes van


Nans

Anietje said...

Welkom bij de club der maffe meiden hihi!!!
Je zult al wel het een en ander gehoord hebben van Charlene, dus weet waar je aan begint.... haha.
Nee zonder gekheid, het is hier keigezellie!!!
Alle goeds voor het nieuwe jaar hè en tot gauw.
Groetjessssss