vrijdag 22 december 2006

Miezelkampioenschappen in 't Pandje.

Gisteravond waren de Miezelkampioenschappen in cafe 't Pandje. Voor diegene die miezelen niet kennen...dat is een heel verslavend kaartspel!
Eerst moesten we 7 ronden spelen (van ongeveer een kwartier). Na die 7 ronden werden alle punten opgeteld en gingen de beste 16 door. Het ging bij mij niet slecht en ik was door naar de laatste 16. Toen moesten we 2 ronden spelen. Ik kwam uit op een puntentotaal van 38. Het zou er om hangen... En ja hoor, ik was samen met iemand gelijk geeindigd op de 8e plaats en maar een van ons kon door. Toen moesten we allebei een kaart trekken en helaas, ik trok de laagste kaart en lag er dus uit. Gelukkig ging Patrick wel door! Patrick haalde uiteindelijk zelfs de finale. Op de foto hieronder zie je de finale-tafel. Patrick werd uiteindelijk 3e en Sandra, de nog enige overgebleven vrouw, heeft gewonnen...Girlpower!Voor diegene die mijn blog lezen en mee hebben gedaan aan het kado voor het 5-jarig bestaan van 't Pandje....Dit is het geworden...
Ik weet niet of het goed te zien is op de foto maar het is een bord/lichtbak wat buiten hangt. Ik vind het wel mooi geworden!

2 Comments:

Anoniem said...

Heey Evi,

Wel knap dat je toch bij de laatste 16 gekomen bent.
Je moet ook wel wat geluk hebben.
ook klasse dat petje zelfs de finale gehaald heeft, echt goed.
De lichtbak ziet er goed uit ja!!!
tot morgen en alvast veel hobbyplezier morgen.

doei
xx stephan

Anietje said...

Haaa Evi,
Ik had nog nooit van het kaartspel gehoord (tot vandeweek dan..)
Leuk dat er ook kampioenschappen van gehouden worden.
Veel plezier morgen bij Charlene.
Ik ben zo vrij geweest, om je te linken op mijn blog!!!
Fijne kerstdagen en tot weer eens...Groetjessssssss