zaterdag 16 december 2006

Spulletjes gekocht.

Vanmiddag ben ik met Charlene naar de Creatie geweest. Ik heb daar goed inkopen gedaan. Aangezien ik net begin en dus nog niet zoveel heb, vond ik het wel leuk om wat meer spulletjes te gaan halen. Ik had al veel leuke spulletjes voor sinterklaas gehad en nu heb ik dus nog wat meer gehaald zodat ik nu echt goed aan de slag kan. Zoals je op de foto kunt zien heb ik me niet echt ingehouden hihi. Voor een keertje is dat wel leuk! Alleen de volgende keer weer met kleine beetjes ben ik bang haha...We hebben ons vanmiddag meteen opgegeven voor een Workshop. Hij heet " Me, myself en I". Ik heb er nu al erg veel zin in maar we moeten nog even wachten, het is pas in april namelijk.


2 Comments:

charlene said...

Heej vriendinnetje!! Je hebt zeker goed inkopen gedaan *lol*! Tja, stempelen is niet goed voor de portemonee!! Heb ook al zin in de workshop!!

Anoniem said...

zo jij bent goed bezich,veel plezier erme.
groetjes carla