maandag 11 december 2006

Stempelen en Scrappen

Een van mijn hobby's is stempelen en scrappen. Ik doe dit nog niet zo lang, ben nog een "rookie". Ik heb het stempelen leren kennen via mijn vriendin Charlene. Zij doet dit al een tijdje. Ik heb het een keer een middagje bij haar gedaan en vond het meteen erg leuk. Alleen is het helaas niet de goedkoopste hobby en leek het me dus slimmer om er maar niet aan te beginnen. Mijn gat in mijn hand was namelijk al erg groot! Op het gebied van scrappen deed ik ook nog niet zoveel. Ik was wel altijd creatief met het inplakken van mijn vakantiefoto's maar verder niet.

Toen ben ik laatst met Charlene naar een cursus Freestyle scrappen geweest en naar de beurs in Nuland en toen kon ik er echt niet meer omheen...Ik wil dit ook!
Nu ben ik dus toch zelf spulletjes aan het aanschaffen. Mijn geluk is dat het nu de decembermaand is en je raadt het al....mijn verlanglijstje staat vol met stempel- en scrapspulletjes. De Sint komt morgen pas bij mijn familie langs dus ik ben benieuwd!

1 Comment:

mariëtte said...

heel veel succes met je blog, en natuurlijk zeker ook met het stempelen en scrappen!

groetjes
Mariëtte