vrijdag 29 december 2006

Tanya 50 en weer wat spulletjes gekocht.

Gisteren hadden wij een feestje van Tanya, zij is vandaag 50 geworden. Het was een leuk feestje! Hieronder een foto van de jarige jop. Woensdag had ik ook nog wat inkopen gedaan. Zoals ik vertelde was mijn snijmachine gesneuveld en dus heb ik snel een nieuwe gekocht. Verder miste ik wat "inkleur"gerei dus heb ik wat stiften, potloden, waterverf e.d. gekocht. Verder had Charlene een goeie tip...om kaarten te maken kun je de correspondentiekaarten kopen van de Hema, die kosten bijna niets. Die heb ik dus meteen gehaald. Ik hoop dat ik vandaag nog tijd heb om te stempelen of anders morgen. Dadelijk gaan Patrick en ik eerst naar mijn opa en oma, nog voor kerst. Dat is altijd gezellig! Of we kletsen wat, of we leggen een kaartje. Het is voor ons in ieder geval geen verplicht bezoekje, we gaan er met heel veel plezier naar toe!

0 Comments: