zondag 24 december 2006

Schilderijtjes als kerstkadootje.

Zaterdagmiddag ben ik samen met Linde naar Charlene geweest. We zijn daar heel de middag creatief bezig geweest. Ik heb drie schilderijtjes gemaakt. Twee voor de zus van Patrick en een voor zijn moeder. Ik had niet veel tijd om ze te maken omdat ik ze vandaag met Kerst al als kadootje wilde geven. Ze zijn daardoor niet helemaal geworden zoals ik wilde maar ik vind ze toch wel leuk. Nu heb ik er nog eentje te maken. Ik had er namelijk een gemaakt voor ons mam van onze Daan. Nu wil ze er ook graag eentje van onze vorige hond. Die ga ik ook zo snel mogelijk als ik tijd heb maken.

4 Comments:

Anietje said...

Nou Eef, je hebt hard gewerkt zeg!!! DRIE schilderijtjes gemaakt!!!
Ze zijn leuk geworden!!!

charlene said...

Was echt leuk zaterdag! Doen we snel weer een keertje!! Enne...nog een keertje bedankt voor je kerstcadeautje!! X mij

Klaartje said...

Ze zijn leuk!!

Godelieve said...

Ze zijn mooi!!