maandag 1 januari 2007

ATC-tjes

Patrick is nu op stap maar na alle feestjes en feestdagen houdt het voor mij een keertje op en dus ben ik lekker thuis gebleven. Heb even lekker zitten stempelen en heb twee ATC-tjes gemaakt.Dit zijn ze geworden: Nu ga ik darten kijken. Dit heb ik zelf ook een aantal jaar gedaan en ik vind het nog steeds leuk om ernaar te kijken. Op dit moment staat van Barneveld achter tegen Taylor maar misschien als ik heel fanatiek ga supporteren voor de tv... Van Barneveld is eigenlijk niet zo mijn favoriet, maar ja het is wel een nederlander en zo ben ik dan ook wel weer. Ik ben benieuwd...

2 Comments:

Klaartje said...

ja, gewonnen!! hihi! Leuke ATC's! Evi!!

Rini said...

Hi Evi , nogmaals sorry dat ik het welkoms berichtje gemist heb .
Je ATC's zien er geweldig uit .
Je staat al bij mijn links , RINI