maandag 29 januari 2007

Avondje stempelen met Linde

Vanavond hebben Linde en ik lekker gestempeld. Helaas kan ik niet laten zien wat ik gemaakt heb want ik ben namelijk bezig geweest voor de cijferswap van onze Yahoo-groep. Deze kaartjes mogen wij niet laten zien op onze blogs omdat ze misschien gebruikt worden voor een boek. Ons Linde heeft haar creaties wel op haar blog staan. Deze kun je vinden onder "andere blogs/ huize mastbroekman" hier op mijn blog. Linde heeft onder andere een Atc gemaakt voor de Wednesdaystamper van deze week. Het was heel gezellig en ontspannend!

1 Comment:

Anietje said...

Ja maar je mag hem wel op de groep laten zien Evi!!! Ben heel benieuwd. Ik heb er gisterenavond ook 2 gemaakt.
Leuk om te doen hè!!
Ik ga snel een kijkje nemen bij je zus d'r blog......spannend.....