donderdag 25 januari 2007

Liefde is...

Ik was aan het surfen op het internet en kwam toen dit plaatje tegen. Ik vond hem wel toepasselijk! Ik neem het alleen maar niet te letterlijk want dan wordt Patrick morgenvroeg wakker met een bloemtje of zo op zn wang hihi...Over morgenvroeg gesproken...Patrick kan uitslapen, ikke niet :(. Patrick heeft bijna nooit vrij en werkt meestal 6 dagen in de week. Ik werk normaal van maandag tot en met donderdag. Alleen nu is onze bezetting op het moment niet zo geweldig op vrijdag en dus moeten we eens in de zoveel tijd om de beurt op vrijdag werken. Ik ben morgen aan de beurt. Wat denk je...hoort Patrick vandaag dat hij morgen vrij heeft omdat hij zoveel gewerkt heeft en vrijdagnacht ook weer vroeg moet vertrekken. Voor hem natuurlijk kei lekker maar dat zul je altijd zien,heeft hij een keer vrij, moet ik werken:(((

2 Comments:

Patrice said...

Nou heeft voordelen...maak een lijstje met alle klussen die hij kan doen...poetsen, wassen, strijken, boodschappen doen (zal zijn dagje wel mee rond zijn hihihihi)en heb jij tijd als je thuiskomt om te gaan knutselen hihihihi (oh ja en koken niet vergeten hé hahahaha). Tof plaatje gevonden!
Groetjes Patrice

Anietje said...

Ja dit plaatje is wel heel toepasselijk hè.
Inderdaad jammer dat jullie niet allebei vrij waren vandaag.
Dan heeft Charlene het toch beter bekeken hihi!!!
Jammer, maarrrrrrrr volgende keer beter moet je maar denken.
Fijn weekend nog.