zaterdag 13 januari 2007

Nieuwe camera

Jippie, vandaag hebben we een nieuwe camera gekocht. Dit is de "opvolger" van die we hadden en is dus in het gebruik bijna hetzelfde. Aangezien Patrick en ik allebei niet zo houden van instructieboekjes lezen, komt dat dus erg goed uit. Alleen hopen dat deze het wel langer volhoudt!

Het verbaasde mij wel hoe klein een camera tegenwoordig is. Deze is niet heel veel groter dan mijn telefoon. Nu kan ik hem dus nog makkelijker en vaker meenemen in mijn tas en mis ik dus zeker geen mooie plaatjes meer voor mijn blog.....Yahoo!

4 Comments:

Rini said...

veel succes met je nieuwe aanwinst Evi , laat er maar gauw weer wat van zien !

Anoniem said...

Wow! Die is mooi en klein! Veel plezier ermee! gr. mama

Klaartje said...

Mooi camera'tje!! Ben al benieuwd naar de foto's! hihi!

Godelieve said...

Veel geluk met je nieuwe Sony'tje! Ook mijn merk :)