donderdag 18 januari 2007

Schilderen en Prison Break

Vanavond ben ik naar schilder- en tekencursus geweest. Dit doe ik pas sinds 4 maanden en op dit gebied moet ik dus ook nog veel leren. De opdracht nu is "symbolen". Het schilderij waarmee ik bezig ben bestaat uit een chinees poppetje met een vis en een aantal chinese tekens. Al deze tekens en het poppetje staan voor geluk. Als het af is, laat ik het wel op mijn blog zien. Als het tenminste gelukt is...haha. Daarna heb ik nog Prison Break gekeken, dit had ik opgenomen. Aan deze serie ben ik helemaal verslaafd! Maar wat wil je ook met zo'n knappe mannen... Gelukkig zit er ook een knappe dame in en vind Patrick het dus ook leuk. Buiten de knapperds om...het is een super spannende serie! Je moet hem wel volgen van aflevering 1, anders is het niet leuk. Seizoen 1 is inmiddels op dvd te krijgen dus heb je het gemist...don't worry... Helaas was vanavond voorlopig de laatste aflevering en moeten we nu weer wachten tot 26 april. Maar als ik geluk heb, krijg ik de volgende afleveringen eerder op dvd...ik heb zo m'n contacten...:)

1 Comment:

Patrice said...

Héy Eefke...

Wat heb je er deze week mooie dingen opgezet! Mijn zoon is Prison Break aan het downloaden, want wij willen um ook geheel gaan volgen...blijkt inderdaad super te zijn! Wij volgen momenteel "24" ook om op het puntje van je stoel te gaan zitten hoor!!

Groetjes Patrice