zondag 28 januari 2007

Spin and splash

Ik wilde net nog even gaan stempelen. Toen dacht ik...laat ik mijn "mini" spin and splash eens gaan uitproberen. Nou, dat was niet zo'n succes. De verf die erbij zat drupte niet goed en uiteindelijk deed het ding het zelf ook niet meer. Hij was maar 2 euro dus veel van verwachten kon ik ook niet maar vind het toch wel jammer want ik vind dat spin and splashen wel heel mooi. Nu zou ik eigenlijk wel een "echte" willen maar heb het idee dat daar nog moeilijk aan te komen is. Heeft iemand toevallig een tip over waar je ze nog kan kopen???

4 Comments:

Anietje said...

Heej Evi,
Toevallig had Hermine gisteren erover waar ze ze nog volop hebben en wel in.........Frankrijk!!
Nou ja daar heb je dus niet veel aan hè denk ik. Maar kijk eens bij een speelgoedwinkel zoals inter toys e.d. Daar komt die van ons ook vandaan. En anders kom je gewoon un keertje samen met Charlene hier spin & splashen als je dat leuk vindt.
Ga je gewoon een voorraadje maken hihi.

Linde said...

De mijne deed het best goed! Niet echt makkkelijk, maar het resultaat mag er best wezen, al zeg ik het zelf!
Ik had trouwens al in alle speelgoedwinkels in Deurne gevraagd, niks! Misschien in Maart wel weer.

Anoniem said...

Misschien even mailen met Maarten en Astrid of zij in Frankrijk willen kijken en 11 febr. meebrengen. gr.mama

Anoniem said...

Hallo Evi,
Onlangs kon ik bij Blokker een Spin & Spalsh aparaatje bemachtigen. Niet het super rode molentje, maar wel een eenvoudig maar héél goed werkend ding
Merk: SES, geel/groene doos en ik kreeg er nog eens 20%korting bovenop, net geen 10€ heb ik ervoor betaald. de bijbehorende verf heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar met alcoholinkt en blender lukt het naar wens. Veel succes en plezier met het stempelen,
Christine http://blog.seniorennet.be/chrilous