zondag 7 januari 2007

Vandaag...

Mijn planning voor vandaag was om heeeeeel de dag te gaan stempelen. Dat is niet helemaal gelukt.....
Eerst uitgeslapen (altijd fijn!) en daarna lekker ontbijtje. Toen Patrick weggebracht. Ik dacht, lees eerst even mijn mail en dan begin ik. Toen kreeg ik een smsje van ons mam of ik ook even naar ons linde kwam. Ik nog even snel mijn nieuwe unmounted stempels geknipt/geplakt en toen naar Linde gegaan. Even gezellig met de hondjes gespeeld en wat gekletst. Toen ik weer naar huis ging, om te gaan stempelen..., belde Patrick dat ik hem weer kon halen. Eenmaal weer thuis toch maar wat eten en toen was het alweer 19.00. Nog niets gedaan! Ik ben ook een dartfan dus eerst even kijken naar Michael van Gerwen. Dat was heel spannend maar helaas verloor hij. Daarna, eindelijk..., kon ik mijn spulletjes pakken en nog even gaan stempelen. Ik heb een Atc-tje gemaakt. Ik krijg alleen nu zonder daglicht geen mooie foto gemaakt (fotografiecursus?!) dus laat ik hem later een keertje zien.

0 Comments: