maandag 22 januari 2007

Wednesdaystamper " Timepiece"

Het thema van deze week is "Timepiece". Dit is mijn bijdrage geworden. De achtergrond heb ik gemaakt met Distress Ink. De tekst heb ik gestempeld met Versafine. Het thema heb ik erin verwerkt met twee stickers want op dat gebied heb ik nog geen stempels. Verder wat knoopjes, touw en klaar is kees! Nu moet ik nog leren om een goeie foto te maken van mijn kaartjes. Ik vind dat ze op mijn foto's altijd minder tot zn recht komen. Met onze nieuwe camera zou het me toch moeten lukken zou je zeggen...

16 Comments:

Loona said...

das thema ist klasse umgesetzt. gefällt mir richtig gut.

Hermine said...

Mooi zo met al die klokjes. Kleuren zijn prachtig.

Anietje said...

Ohhhhhhhh mooie kaart Evi!!!
En hele mooie kleuren!!!

fatma said...

eine super idee und tolle umsetzung

charlene said...

Goed bedacht zeg!!! Vind 'm cool hihi!!

Nicole Z. said...

Great Card, love the embellishment. ;)

Silvia said...

Tolle Idee und klasse Umsetzung, gefällt mir echt gut.

Annes Art said...

Een heel goed idee Evi!! Mooi!!

Daisy71/Claudia said...

Eine tolle Karte - da stimmt einfach alles!!!

Sija said...

Mooie combinatie!

Rini said...

Prachtige kaart is dit Evi !!!

Nancy Dooren said...

Ik vind hem super!!!

Groetjes van

Nans

katrin said...

gorgeous idea and stunning result!

rammsteinchen said...

nice card with nice colors

Mieke said...

Gaaf kaartje Evi!!

Patrice said...

HEEEELLLLL MOOOOOOIIIII Eefje!!

Groeties Patrice