woensdag 24 januari 2007

Wednesdaystamper "Mona Lisa"

Het thema van deze week is "Mona Lisa". Heb ik even geluk dat ons Linde daar een stempel van heeft. Deze heb ik dus even geleend. Thanx Lin!! Dit is mijn Atc-tje geworden... Wat ik nog lastig vind is kleurencombinatie's maken. Ik heb bijvoorbeeld bij dit Atc-tje al mijn kleuren bloempjes uitgeprobeerd en dan kan ik maar niet kiezen (of ik wil precies die kleur die ik niet heb hihi) Uiteindelijk heb ik dan gekozen voor oranje en dan zit die erop en dan denk ik...he die had ik niet moeten pakken. Heel irritant! Maar ik heb nog goeie hoop dat ik daar wat meer kijk op ga krijgen. Aldoende leert men...toch?

26 Comments:

jo said...

Great idea...love the super queen title!

Anietje said...

Hij is hartstikke mooi Evi!!!!
En het bloemetje is helemaal niet verkeerd. Ik vind oranje juist keimooi, is mijn favoriete kleurtje. :)

Hermine said...

Heel erg mooi.

Zuzu's Blog said...

Beautiful .. I love it

Jay said...

Beautiful card!

Klaartje said...

Hij is mooi Evi!!

johanna said...

wonderful card!

charlene said...

Helemaal niks mis met dat bloemetje!! Hij ik super!!
Ennuh, dat is lekker!! Ik heb geen mona stempel hihi!!

saray said...

Beautiful!!

Sija said...

Heel leuk!

Dani D said...

yes that is a queen , you made it wonderful

anusch said...

Die sieht klasse aus!

Nicole Z. said...

Great Mona Queen. ;)

Benshirin said...

She looks so sweet with the flower and the crown, lovly....

bockel24 said...

I especially love the embossed crown, what a great embellishment!

Silvia said...

Wunderschön, genau mein Ding.

carolin said...

Wirklich superschön, besonders die gold embossten Elemente gefallen mir supergut!

toscania-art-life said...

Mooie Mona, heel goed gelukt.

Jennie said...

Ik vind hem mooi Evi! En de kleur van het bloemetje is helemaal niets mis mee:-)

Maggie Ann said...

Gorgeous crown and script...love it!

DymphieM said...

Die kroon past haar perfect! Geweldig kaartje!

Annes Art said...

Prachtig Evi!!

Nancy Maxwell James said...

I love the crown! perfect!

Rein said...

Een super atc en het bloemetje staat haar beeldig.

audrey h. said...

Great atc...love the embossing.

Linde said...

Héél mooi geworden hoor! Ik denk dat ik het vanaaf ook nog ga proberen ( heb de stempel niet voor niets natuurlijk!). Dan zal ik je nog wel bellen hoe ik dat verder precies moet doen met op internet zetten, hihi
kuzz linde