maandag 1 januari 2007

Write on #5: your wish list?

Mij lijkt het wel leuk om ook mee te doen aan de Write on. De vraag deze keer is...Wat is mijn wensenlijst voor dit jaar en wat wil ik doen/kopen/bereiken?
Wat ik wens is een goed blijvende gezondheid. Ik ben afgelopen jaar behandeld voor kanker. Inmiddels gaat het weer heel goed. Ik blijf wel onder controle en mijn wens is dan ook dat deze controles goed zullen zijn en blijven!
Verder wil ik graag dit jaar na het bewogen afgelopen jaar lekker genieten van het leven samen met Patrick, mijn familie en vrienden!
En natuurlijk wil ik heel veel stempelspulletjes kopen en ga ik proberen een hele goede stempelaarster te worden hihi.

4 Comments:

Anietje said...

Ik hoop van harte, dat je wensen worden vervuld Evi!!
Geniet lekker samen met Patrick en al die je dierbaar zijn!!!
Ennuh....wat betreft die creatie's....we zien ze wel op je blog hè?!?!?!!

charlene said...

Hey vriendinnetje!!! Dat wens ik ook!!!!!

Mieke said...

Ik hoop ook voor jou dat je gezond mag blijven meis...lijkt me een ziekte die heel je leventje op zijn kop zet..en dat het nooit meer hetzelfde zal zijn....

Annes Art said...

Evi, ik hoop het inderdaad van harte dat je gezond mag blijven, en van alle leuke dingen in het leven mag blijven genieten!!En hopelijk zien we nog vele creatie's van jou langs komen;o))