dinsdag 30 januari 2007

Write on #7: Favorite song

Jemig...dat is moeilijk!
Niet omdat ik er geen heb, ik heb er juist heel veel! En nu moet ik dus kiezen (waar ik niet zo goed in ben, vraag maar aan Charlene die vaak met mij gaat shoppen hihi) Mag ik er 5 noemen?

1. Addicted to love - Tina Turner
2. Wat zou je doen - Marco Borsato & Ali B
3. Proud mary - Ike & Tina
4. Does yor mother know -Abba
5. I'll sleep when I'm dead - Bon Jovi
Het laatste nummer is niet alleen heel goed, ook is de titel Patrick's lijfspreuk. Elke keer als ik heel voorzichtig vraag " Goh, moet je niet iets meer aan je nachtrust denken?", krijg ik als antwoord " I'll sleep when I'm dead!" Okay...
Toen ik tiener was, was ik helemaal weg van Bon Jovi. Ieder tijdschrift waar zij instonden kocht ik. Ik ging naar alle concerten en luisterde naar niets anders. Dat zijn toch leuke herinneringen.
Als ik op stap ben, vind ik het overigens erg leuk als ze meezingnummers of lekkere dansmuziek draaien (niet dat ik kan dansen maar doe altijd een poging...uit de maat hihi)

1 Comment:

Anietje said...

Hoop voor je dat het gaat lukken met je spin&splash!!!
Het schijnt dat ze hier moeilijk aan te komen zijn. Er is een ware run op die dingen geweest van stempelaars denk ik hihi.
Maar het aanbod blijft gelden hoor....mocht het toch niet gaan lukken.
Groetjes