maandag 15 januari 2007

Write on!#6: Favorite Ink!

Aangezien ik nog maar net ben begonnen met stempelen heb ik nog niet echt een lievelings inkt. Ik ben nog een beetje in de "probeer-fase". Op dit moment gebruik ik veel de versafine onyx black. Ik merk dat ik de adirondack ook wel heel erg fijn vind. Helaas heb ik hier nog niet zo veel kleuren van maar ik heb er op dit moment drie in bestelling staan dus dat komt langzaam goed! Ik merk wel dat als je net begint, je dan nog wel eens ergens langs vist. Dan heb je iets in je hoofd zitten maar kun je het niet maken omdat je er niet de juiste kleur voor heb. Een kleur die ik op dit moment erg mis is groen. Ik heb wel een groene kleur van color box maar deze kun je voor bepaalde technieken niet gebruiken en dat is dan wel jammer. Maar je moet altijd nog wat te wensen hebben toch?! Al zal dat het probleem bij mij niet zijn haha.... Deze twee 10 x 10 kaartjes heb ik vanavond gemaakt.

5 Comments:

Klaartje said...

Mooie kaartjes Evi!!!

charlene said...

Ze zijn leuk geworden!!

Anietje said...

Ze zien er weer leuk uit je kaartjes Evi!!!

Godelieve said...

Mooie kaartjes Evi! Net alsof je al jaaaaren stempelt :)

Anoniem said...

Hey Moppie,
Erg mooi hoor! ik kan het je niet nadoen.
Ga zo door...!
Gr. Miranda