zaterdag 6 januari 2007

Zul je altijd zien...

Voordat ik mijn blog had, gebruikten wij onze digitale camera eigenlijk nooit. Nu heb ik hem altijd bij me. Je zult maar een mooi of leuk moment (of creatie) niet kunnen vastleggen voor je blog... :). Wat denk je...wilde ik net een foto maken, deed hij het niet meer... Balen!!!Dat wordt zo snel mogelijk een nieuwe kopen, want ik kan echt niet meer zonder hoor...De reden dat ik een foto wilde maken zie je hierboven (dankzij toestel van linde wat ik zolang mag lenen...Thanx!!!). Ik heb weer spulletjes gekocht bij de Creatie. Samen met Charlene en Linde ben ik daar geweest vandaag. Zij hadden ook nog spulletjes gekocht.
Morgen heeft Patrick een borrel van de chauffeursvereniging. Aangezien daar voor mij niet veel aan is (gelukkig ziet Patrick dat ook zo) ga ik niet mee en heb ik dus het rijk alleen! Dat wordt de hele dag stempelen met mijn nieuwe spulletjes...Jippie!!!

4 Comments:

Anietje said...

Leuk leuk leuk Evi, dat belooft weer een superdag te worden hè.
Heerlijk, lekker stempelen met al je nieuwe spulletjes!!!
We krijgen het resultaat toch wel te zien hè!!!
Veel succes.

Klaartje said...

Ik kom morgen het resultaat hier bekijken hoor! hihi!

Patrice said...

Oh jé...je hebt het goed te pakken hé meiske!! Ken het ook...bij de creatie kom je niet zonder gevolgen voor de portemoné (geldbeurs). Maar oh zo leuk toch..

Groeties Patrice

Anoniem said...

Dag lieverd,
Je hebt niets over het personeelsfeestje geschreven? is het niet geweest of was het niet leuk in de Pandoer?
Ik hoor het allemaal nog wel.

Gr. Miranda