maandag 12 februari 2007

1e Hooked weekend

Afgelopen weekend was het allereerste Hooked-weekendje! Ik kon niet heel het weekend mee vanwege het feestje voor ons mam maar ik ben zaterdag een dagje langs geweest dus ik heb toch een beetje mee kunnen genieten. In het begin was het wel een beetje spannend want ik kende nog bijna niemand in het "echie". Gelukkig was die spanning door alle spontaniteit van iedereen al snel weg! We hebben veel gestempeld, zijn naar Heesh geweest om te shoppen (zie foto) en daarna nog lekker wezen eten. Ik heb leren spin and splashen (Anne en Karin,bedankt voor de uitleg!) en ook heb ik nog een andere techniek leren kennen met alcoholinkt. Al met al een hele leuke dag!!! Ik hoop volgend jaar er volledig bij te kunnen zijn in de Ardennen!

2 Comments:

Anietje said...

Kijk er al naar uit, naar ons volgende weekend!!
Het was zeer gezellig geweest!!!

Klaartje said...

Gezellig dat je erbij was Evi!