vrijdag 16 februari 2007

Tip voor leesliefhebbers!

Vroeger raakte ik geen boek aan. Tot een paar jaar geleden...toen las ik "Nachtschade" van Karin Slaughter en ik was verkocht. Dit is zo'n spannend boek! Het is het 1e deel van de "Sara Linton"reeks. Ik heb daarna heel de reeks gelezen. De reeks bestaat uit 6 boeken. Je kunt deze los van elkaar lezen want het zijn op zich 6 aparte verhalen maar het is veel mooier om ze op volgorde te lezen. De verhaallijn van Sara en haar omgeving gaat namelijk gewoon door en dus mis je een hoop details als je ze door elkaar leest of niet allemaal. En ze maken heel wat mee kan ik je zeggen! Niet iedereen is op de hoogte van de volgorde van de boeken, ook in boekwinkels twijfelen ze vaak. De volgorde is: 1.Nachtschade 2. Zoenoffer 3. Een kleine zachte huivering 4.Onzichtbaar 5. Trouweloos. Dus voor leesliefhebbers...lezen!!!

1 Comment:

Patrice said...

Wat leuk dat je dit even doorgeeft Eefke...want ik ben wel een lezer. En daar ik thuis zit in arbeidsongevalverlof...heb ik ook wat tijd. Ik ga in de bib eens neuzen of ze ze hebben.

Groeties Patrice