dinsdag 13 februari 2007

Mijn resultaten van zaterdag

Afgelopen zaterdag met het hooked-weekendje heb ik de volgende kaartjes gemaakt.Deze heb ik gemaakt met de spin and splash. Ik vind het jammer dat het plaatje niet zo goed tot zn recht komt. De kleuren lijken teveel op de achtergrond. Maar de achtergrond met de spin and splash is wel gelukt...eindelijk hihi.Deze heb ik gemaakt met een aantal dabbers van adirondack. Het is een heel simpel kaartje geworden. Het was al aan het eind van de dag en mijn inspiratie was een beetje weg.
Ook heb ik nog dit Atc-tje gemaakt voor Linde.

6 Comments:

Linde said...

wauw, super mooi gemaakt!! Vooral die spin & splash, hihi! nu wij samen nog...

Godelieve said...

Mooi werk!!

Mieke said...

Mooi Evi!!

Anietje said...

Ze zijn hartstikke mooi geworden Evi!!
Leuk hè dat spin&splashen!!!

Rini said...

Vooral ZUS vind ik erg leuk !

Leni said...

mooi.