zaterdag 24 februari 2007

Nijmegen

Vandaag zijn Patrick en ik naar Nijmegen geweest. Eerst zijn we bij mijn tante in haar schoonheidssalon geweest. Hier ga ik elke 9 weken met Charlene heen maar zo af en toe ga ik ook met Patrick. Patrick kreeg eerst een behandeling en daarna een gezichtsmassage. Toen hij lag bij te komen met een maskertje op, kreeg ik ook een heerlijke gezichtsmassage. Dat is zo fijn! Ik had wel een apart achtergrondmuziekje....gesnurk van Patrick hihi. Hierna zijn we wezen eten bij New Dutch. Voor iedereen die wel eens naar Nijmegen gaat...daar kun je lekker lunchen!!! Lekkere soepen, grote sandwiches, frietjes...ze hebben echt vanalles en super lekker!
Toen zijn we nog heel even de stad in gegaan. Ik vond dat ik er de laatste tijd weer wat te gewoontjes uitzag dus heb ik vorige week al een stukje van mijn haar knalpaars laten verven. Nu heb ik vandaag(voor de 3e keer...hoezo wispelturig ?!) een neusknopje laten schieten. Niet heel spectaculair maar het is iets... Ik was even vergeten dat dat pijn doet! Ik heb het gevoel dat mijn neus zo groot en rood is als een tomaat. En dat zweerknopje is me een knots! Maar wie mooi wil zijn, moet pijn lijden toch?!

2 Comments:

charlene said...

Nou, ben benieuwd naar die tomaat!!!hihi!!!

Anietje said...

Waar blijft de foto van die clownsneus???hihihi