maandag 19 februari 2007

Rosenmontag


Op maandag is het in Deurne met carnaval Rosenmontag. Met een grote groep ga je verschillende kroegen af. Deze dag heeft ook een eigen prins(es).

Op de foto's zie je mij samen met Patrick, Charlene en Miranda.

Ik was verkleed als konijn. Ik had op een gegeven moment de oren maar vastgeknoopt op mijn hoofd want ze waren zo lang dat ze steeds in mijn gezicht hingen. Ik ben denk ik 3 liter vocht verloren in een paar uur tijd maar verder vind ik het een geweldig pak! Linde en Mark, bedankt voor het lenen!!!

4 Comments:

Anietje said...

Leuke foto's, ziet er erg gezellig uit. Ennuh....ut gift niks es ge 3 liter vocht bent verloren, esger ok mar wir zat het gedronken!!!!

Klaartje said...

hihi ! Leuk pak!!

Patrice said...

Wat zag jij er snoezig uit in dat pak!! Fijn dat je je zo goed hebt geamuseerd...

Doeiie Patrice

Anoniem said...

Die laatste foto met jouw en patrick en die zuster, die vindt ik het mooiste!! wie is dat lekker wijf?