donderdag 1 februari 2007

Spin and Splash

Zoals jullie misschien gelezen hebben, was ik op zoek naar een Spin and Splash. Anita gaf toen aan dat ze nog te krijgen zijn in Frankrijk. Laat ik daar nu familie hebben wonen! Ik dus een emailtje gestuurd of zij voor mij wilden kijken. Kreeg ik een emailtje terug dat ze een winkel hadden gevonden waar ze die hadden. Ikke blij! Wat blijkt, waren ze daar ook uitverkocht! Ondertussen was Charlene ook nog rond aan het kijken en wat denk je...vind ze een winkel in Nuenen waar ze er nog precies 3 hadden (ook eentje voor linde). We zijn dus in de pauze meteen naar Nuenen gereden en nu heb ik er eentje!!! Nu volgende week nog inkt halen en ik kan gaan splashen! Jippie!!!

2 Comments:

Anietje said...

OH keileuk zeg, hebben jullie er gelukkig allemaal nog eentje kunnen bemachtigen!!! Super!!
En nou maar oefenen......maar niet telang met je snuffert boven die alcoholinkt en de blending solution, want dan wordt je er wel een beetje dizzy van. Alhoewel....3 van die meiden bij elkaar.....lijkt me ook al dizzy... hahaha.
Veel plezier ermee, ben benieuwd naar je kaartjes!!!

Annes Art said...

Geluksvogel!!!en succes ermee hé!! en zaterag meenemen, dan kunnen we oefenen ;o))