zondag 4 februari 2007

Verwennerij!

Vandaag zijn Charlene en Stephan geweest voor mijn verjaardag en ik heb een heel gaaf kado gekregen...kaartjes voor Howard Komproe(je weet wel, die van de postbankreclame). Die komt in het speelhuis in Helmond en daar gaan we gezellie samen heen. Echt leuk! We zitten op de eerste rij dus dat wordt wel opletten en vooral niet opvallen hihi. Ook had ik nog een bon van de creatie gekregen en de kaart die je op de foto ziet. Wat een verwennerij he!
Gister had ik trouwens van iedereen geld gekregen. Ik wil namelijk heel graag een bosskut kopen. Daarom heb ik van Patrick alvast een bosskut-alfabet gekregen. Ik heb al met Linde afgesproken dat we dinsdag naar de creatie gaan om lekker te shoppen. En ik ben zo verwend door iedereen dat het niet alleen bij een bosskut zal blijven...jippie! Iedereen nogmaals kei bedankt voor alle kadootjes, envelopjes, kaartjes en smsjes! Ik heb een leuk verjaardagsweekendje gehad!

1 Comment:

Anietje said...

Nou wat heerlijk hè, om zo verwend te worden.
Mooie kaart trouwens!!!!
Ennuh......succes morgen met het shoppen hihi, maar dat zal best wel gaan lukken hè.