donderdag 22 februari 2007

Wednesdaystamper "Butterflies" en meer....

Nee, ik ben toch niet gaan haringhappen. Ik had zin om te stempelen! Na een dag vol poetsdoeken, fitnissapparaten en boodschappen was ik toe aan ontspanning. Het is een productieve avond geworden.
Eerst heb ik mijn bijdrage voor de Wednesdaystamper van deze week gemaakt. Het thema is "Butterflies". Dit is 'm geworden... Daarna ben ik iets nieuws gaan proberen. Een "inniminie" kaartje. Op de foto lijkt hij niet zo klein maar de maat is 4 x 4. Het kan nog kleiner... Een aantal meiden van de Hooked-groep waar ik bij zit zijn bezig geweest met "inchies" maken, die zijn 2,54 x 2,54, heel klein! Ik vond dit al een hele uitdaging. Het is echt kleiner dan je denkt!Als laatste heb ik ook nog mijn bijdrage gemaakt voor de challenge "Swirly Chic" die wij binnen de Hooked-groep hebben lopen. Hard gewerkt he!

17 Comments:

belinda said...

beautiful collages!! really like the butterfly fairy on the hedgehog.

Hermine said...

Prachtige collages.

Silvia said...

Super Idee. Ich liebe die Farben. Tolles Werk.

Rein said...

Super mooie collages!

jo said...

ooo a bit of a prickly ride!! ;0)Beautiful collage work.

Linde said...

héél mooi!!! bij mij is er niets meer van gekomen :( Maar maandag ga ik hoe dan ook aan de slag!!!!

Nicole Z. said...

Looks great dear. ;)

Anietje said...

Zo je hebt inderdaad hard gewerkt zeg!! Super resultaat!!!!
Ik kreeg vandaag een inchie op een kaart van Klaartje, inderdaad heeeeel erg klein!!!! net een postzegel!!

rammsteinchen said...

they work great done you there

Mieke said...

Schitterend Evi!!

audrey h. said...

Fabulous....all of them :o)

charlene said...

Mooi gemaakt zeg!!!!

Barbara said...

I had to click on it to get a better look, so cute. Love the little boy. Also love your inchies.

Godelieve said...

Mooi allemaal!

Clau said...

I love the warm colours of your butterfly fairy. And as I'm such a fan of Alice I love what you've done with the spin and splash BG

Ilka Wilczek said...

Hej...klasse...superschöne Sachen hast Du gemacht...gefallen mir sehr!

Annes Art said...

Prachtig Evi!!