woensdag 28 februari 2007

Wednesdaystamper "Paris"

Het thema van deze week is "Parijs". Waar denk je aan als je aan Parijs denkt? Ik denk dan aan auto's! Ik ben 1 keer in Parijs geweest. Hetgeen wat mij echt is bijgebleven is de manier van autorijden en parkeren van de Fransen. Fileparkeren...noem het maar bumperbutsen! Ik vergeet bijvoorbeeld nooit meer dat ik op een terrasje zat en een auto zag fileparkeren voor een Ford K. Die auto reed gewoon tegen de bumper van die Ford K aan, die deukte vervolgens in en tegen de tijd dat ik mijn colaatje op had, floep, deukte hij terug! Dat schijnt daar normaal te zijn... Ik heb echt met open mond zitten te kijken. En het verkeer in Parijs...verschrikkelijk!

11 Comments:

Hermine said...

Hele grappig om te zien hoe iedere weer anders denkt over ene bepaald gegeven.

Anoniem said...

love your idea! so different from the "usual":)
johanna

Leni said...

mooi.

Nicole Z. said...

Looks good, a bit unusual. :)

Dani D said...

yes thats an great idea

Silvia said...

What a different idea :-)

Sija said...

Leuk Evi!

Cris said...

Very nice...a departure from the norm. I love it!

belinda said...

hahaha what a funny post! yes, traffic is horrible. i never drive to paris and always take the metro and boats in paris. then you don't notice the many cars. and french are horrible divers! they even honk when you dare cross the pedestrian crossing ... love your card/atc!!!

Nancy Maxwell James said...

love your clever piece!

Rini said...

Goed gevonden hoor Evi !!!