woensdag 7 februari 2007

Wednesdaystamper "Valentine"

Het thema van deze week is "Valentine". Wie maakt jouw valentijnsdag speciaal? In mijn geval is dat Patrick, of te wel Petje! Volgende maand zijn we 3 jaar samen. Sinds oktober 2005 wonen we ook samen. Ik ben op Patrick's koppie gevallen en zn gevoel voor humor. Met het thema hebben we eigenlijk niets...wij doen namelijk niet aan valentijnsdag. Ik vind het veel leuker om "zomaar" een kadootje te krijgen, dat vind ik veel specialer. In het eerste half jaar kreeg ik heel veel kadootjes,kaartjes, gedichtjes en bloemen. Iedereen zei toen tegen mij "wen er maar niet aan, dat gaat eraf".Nou, ik kan jullie zeggen...ze hadden gelijk! Hihi...Maar ondanks dat is Petje nog steeds mijn Valentijn!

11 Comments:

Maggie Ann said...

Thats so nice and romantic!

Rini said...

Heb het al meer geschreven , je bent een echt talent !

Hermine said...

PRACHTIG, heel romantisch

Sija said...

Echt valentijn, heel leuk Evi.

Rein said...

Erg mooi Evi.

Barbara said...

Such a beautiful picture and love how you put it all together.

Annes Art said...

Mooi Evi !!

Silvia said...

Wunderschön und so romantisch ;-)

joanne said...

fabulous

Jo said...

A lovely personal card. Fab background.

Nancy Dooren said...

Ik vind hem super!!! Leuk idee een eigen foto te gebruiken!!!

Groetjes van


nans