donderdag 15 februari 2007

Writ on #8

Heb jij ook een stempel die je echt moest hebben maar die je eigenlijk amper gebruikt hebt? In mijn geval is dit nog een beetje lastig omdat ik net begonnen ben. Ik heb meerdere stempels die ik nog amber gebruikt heb maar dat is meer door tijdsgebrek dan dat ik ze nu al niet meer leuk vind. Maar deze stempel van Elvis is me wel een beetje tegengevallen. Ik wilde heel graag een stempel van Elvis. Eerst kon ik niet kiezen welke ik dan wilde maar uiteindelijk heb ik toen deze gekozen. Ikke helemaal blij maar toen ik hem afdrukte vond ik hem eigenlijk helemaal niet zo mooi. Ik vind dat hij te grijs blijft ondanks dat ik hem met de zwartste inkt heb gestempeld. Ook vind ik dat hij uit teveel "puntjes" bestaat. Ik ben er dus niet meer zo blij mee en ben bang dat ik hem niet veel zal gaan gebruiken.

0 Comments: