zaterdag 24 maart 2007

Chipboard-boekjes

Jippie...ik heb ze...chipboard-boekjes! Ik had bij de voorbeelden voor de Get Inspired 4 een heel leuk boekje zien liggen. Mij leek het ook wel leuk om een keer zo'n boekje te maken. Ik dus op internet opzoek naar chipboard-boekjes. Ik kon ze bij geen een winkel vinden. Achteraf blijkt dat ik echt een slaperd ben want bij de 1e winkel waar ik gekeken heb,de Creatie, verkopen ze deze boekjes gewoon! Ik was inmiddels al op zoek naar grijsboard om zelf een boekje te maken maar ook dat kon ik tot nu toe in de winkels niet vinden. Ik ben nu dus helemaal blij! Nu nog even een thema bedenken en foto's afdrukken en dan kan ik aan mijn eerste boekje beginnen. Het lijkt me erg leuk om te doen. Hierin kun je het stempelen en scrappen heel leuk combineren denk ik! Deze bloemen heb ik vandaag gekregen. Nee...niet van Patrick hihi. Ik heb ze gekregen van Monique omdat ik haar gister heb geholpen met het vrijgezellenboek van haar beste vriendin. Ik vind ze erg mooi!

0 Comments: