zondag 11 maart 2007

Cijferswap

Binnen de Hooked-groep zijn we bezig met een cijferswap. We mogen de kaartjes helaas niet op onze blogs laten zien. Vorige week heb ik het boekje gemaakt waarin ik mijn kaartjes verzamel. Ik dacht dat ik deze ook niet mocht laten zien op mijn blog maar ik kwam er net achter dat dat wel mag. Dit is mijn cijferswap-boekje:Er komen uiteindelijk 10 kaartjes in te zitten (o tm 9). De 0 maak je zelf en de andere 9 cijfers krijg je van anderen. Op de foto zie je het niet goed maar ik heb aan de zijkant labeltjes gemaakt met daarop de naam door wie het kaartje gemaakt is. Misschien dat ik het boekje nog wat verder "versier" maar daarmee wacht ik totdat ik alle kaartjes heb ontvangen. Een hele leuke swap vind ik!!

1 Comment:

Rein said...

Wat een mooi boekje voor je kaartjes!