dinsdag 6 maart 2007

Controle.

Vandaag had ik een controle-afspraak bij mijn bestralingsarts in Amsterdam. Ondanks dat ik vandaag geen scans had en het alleen om een gesprek en lichamelijke controle ging, was het toch wel weer een beetje spannend. Een klachtje hier en daar maken je soms toch ongerust maar dat hoort er helaas bij. Gelukkig was de arts erg tevreden en voelde alles goed aan. De terugreis was wel iets minder. Een en al file! We hebben er meer dan 3 uur overgedaan om weer thuis te komen. Ik was dan ook bekaf toen ik thuis kwam. Gelukkig hoefde ik niet te koken en af te wassen want we mochten bij Linde en Mark eten. Daarna hebben Linde en ik nog even lekker zitten stempelen en dat is wel erg ontspannend na zo'n dag. Deze Atc heb ik gemaakt.

4 Comments:

Anietje said...

Gelukkig dat alles goed is. Het lijkt me inderdaad ook elke keer weer spannend hoor. Joepie.... weer een geruststelling dat alles oke is!!!

Anietje said...

Oepsie......vergeet ik te zeggen dat je zo'n mooi kaartje hebt gestempeld!!!

charlene said...

Je kaartje is zeker mooi!!!! Elke keer weer fijn om te horen dat het goed met je gaat!!!!

Godelieve said...

Prachtig kaartje!
Stempel maar lekker verder, gezonde ontspanning!