zondag 4 maart 2007

Dit heb ik gemaakt

Na de Get Inspired kit opgehaald te hebben, ben ik er maar meteen mee aan de slag gegaan vandaag. Ik had namelijk deze foto nog liggen en daar wilde ik iets leuks mee maken voor mijn nieuwe kamer op het werk. Eerst zat ik met 10 man in een ruimte, nu komen we met zn drieetjes te zitten. Dan voelt het toch iets meer als je "eigen" kamer en dus vind ik het wel leuk het dan ook een beetje "eigen" te maken met o.a. wat foto's. Dit is mijn creatie geworden. Het is een soort "schilderijtje" maar dan niet op canvas maar gewoon op karton.Ik heb er een touwtje aangemaakt zodat ik het kan ophangen. Ik heb (bijna) alleen maar spulletjes uit de kit gebruikt en zoals jullie misschien wel zien heb ik me goed laten inspireren door de voorbeeld-creaties want ik heb een aantal ideetjes "gepikt". Maar daar liggen ze voor toch? Helaas is mijn foto alleen niet zo duidelijk, bepaalde details zie je niet goed, het gaas en garen bijv. zie je amper maar het zit er echt op!

4 Comments:

Klaartje said...

Helemaal leuk Evi!!

Anietje said...

Hartstikke goed zeg!!! Die is mooi geworre!!!!
Gezellig om zo'n creatie op je kantoor te hebben!!!
Toppie!!!

Anoniem said...

Hij is gaaf Evi.
Groetjes Carla.

Anoniem said...

Hij is inderdaad erg mooi! Blijft een leuke foto, en super dat je ons hebt opgehangen op je werkplek.
Gr. Miranda