zondag 18 maart 2007

Psv-Ajax 1-5,en het mooiste...ik was erbij!!!

Vanochtend ging de telefoon, het was ons pap of ik meeging naar Psv-Ajax. Natuurlijk!!! Ik ben al vaker met ons pap mee geweest naar Psv maar dat was naar "normale" wedstrijden. Ook kei leuk natuurlijk maar een topper tegen Ajax is natuurlijk helemaal geweldig,of nog beter...een droom!!! Wel mocht ik mee op een voorwaarde, ik moest me wel als Psv-supporter gedragen. Dat was moeilijker dan ik dacht! Ik ben normaal een supporter met geluid en bewegingen, een "oooh" en een "aaah" floep ik snel er uit. Maar volgens mij is mijn undercover-missie wel geslaagd. Zelfs toen Ajax scoorde (5 keer...joepie!) bleef ik braaf zitten. Ik vond het geweldig een keer mee te maken! De supporters zijn met zo'n topper veel mondiger, levendiger en uitbundiger als normaal en het is veel spannender. Dat Ajax ook nog heeft gewonnen, dat maakt het alleen nog maar mooier! Dit was het "cancelen" van een relaxed stempel-middagje zeker wel waard! Maaruhh...vanavond ga ik nog aan de slag... als Patrick zn voetbalverdriet gaat weg drinken in 't Pandje...:)

1 Comment:

Anietje said...

Geweldig Evi als je gaat kijken en je favoriet gaat nog winnen ook.
Wij hebben vandaag rondgedoold op de beurs in Rijswijk. En natuurlijk weer vanalles mee naar huis genomen.
Ook leuk!!!!