dinsdag 20 maart 2007

Stempeldipje

Vanavond heb ik 2 uurtjes zitten stempelen. Ik kan toch wel vaststellen dat ik een stempeldipje heb. Niet dat ik er geen zin in heb, integendeel zelfs, maar op een of andere manier wil het niet zo lukken. Ik heb geen inspiratie en alles wat ik probeer mislukt. Best frustrerend! Maar ik geef de moed niet op hoor! Over enkele weken is het weer Nuland en wie weet leer ik dan weer enkele kneepjes van het vak bij. En natuurlijk ga ik daar ook weer leuke spulletjes kopen. Dus het komt helemaal goed! En ondertussen...blijven proberen! Dit kaartje heb ik vanavond gemaakt. Bij dit kaartje mis ik iets,maar ik weet zelf niet goed wat. Misschien had ik in de linker- en rechterbovenhoek ook iets moeten doen...maar wat dan? Ik heb daar vaker last van, vooral als ik 10 x 10 kaartjes ga sponzen en geen plaatjes gebruik. Op een of andere manier krijg ik dan mijn kaartje niet goed "gevuld". Iemand toevallig tips?

1 Comment:

Mieke said...
Deze reactie is verwijderd door de auteur.