zaterdag 31 maart 2007

Wandelen in het bos

Vanmiddag zijn we wezen wandelen in het bos met Linde, Mark, ons mam en de hondjes. We zijn naar een plek gegaan met een kabelbaan. Kuta is helemaal gek van deze kabelbaan! Hij liep er steeds achteraan en bleef aan het blaffen. Heel grappig!

Patrick heeft nog geprobeerd Kuta erop te zetten maar dat wilde natuurlijk niet lukken. Daantje was voor haar doen vandaag ook erg fanatiek! Linde heeft een nieuwe digitale spiegelreflex camera dus die heeft wat geoefend met fotograferen. In de auto was het nog wel even proppen. We moesten met 5 man en 2 honden in ons mam haar Twingo-tje. Dat was al een hele happening opzich!

Vanavond heb ik nog even gestempeld. Ik heb mijn cijferswap voor de maand april afgemaakt. Morgen misschien ook nog even creatief bezig zijn en maandag heb ik met Linde afgesproken om te gaan stempelen...Een creatieve start voor deze week dus!

4 Comments:

Anoniem said...

Wat een super foto van Daantje! gr.mama

Klaartje said...

met z'n vijfen en 2 honden in een twingo!!?? jammer dat je daar geen foto van hebt, hihi! stempel ze!! :)

Anietje said...

veel plezier met het stempelen.....je kunt geen beter begin van de week hebben hihihi.

Linde said...

leuk die foto's!!
tot vanaaf!! ik zal zometeen nog wat lekkere dingetjes in huis halen!!