zondag 25 maart 2007

Wednesdaystamper "The eyes have it" en meer...

Vanavond heb ik weer lekker gestempeld. Allereerst heb ik mijn bijdrage voor de Wednesdaystamper gemaakt. Het thema deze week is "Eyes". Beetje lastig vond ik want ik heb geen stempels van ogen. Eigenlijk zou ik er vandaag eentje lenen van Charlene maar ik was hem vergeten mee te nemen :). Dus heb ik het maar zo opgelost.... Ook heb ik nog een 1-4-1 kaartje gemaakt voor Charlene. Zij heeft er nog eentje van mij tegoed. Bij dit kaartje was ik geinspireerd door een kaartje van Hermine Koster dat ik tegenkwam in de "Art Specially for you".Dit is een ontzettend mooi magazine en zeker een aanrader!!! Maaruhh...deze komt jouw kant op Charlene...Aangezien ik nog geen zin had om te slapen, heb ik ook alvast de 5 van de cijferswap gemaakt. Deze mag ik alleen niet op mijn blog laten zien. Al met al een productief en ontspannen avondje!

15 Comments:

audrey h. said...

Great take on the eyes theme and great colors :o) The bottom piece is gorgeous.

Nicole said...

Great idea and wonderful carsd dear. ;)

Hermine said...

Wat een vindingrijke kaart voor Wednesday Stamper en je 1-4-1 is prachtig geworden.

xela said...

klasse Idee :)

Benshirin said...

What a great idea not to use an eyestamp!

Nancy Dooren said...

Ik vind hem super!!!

saray said...

Just beautiful!!

Patrice said...

Ik laat je even weten dat ik weer onder de levenden ben...had een enorme down! Moet nu heel veel inhalen om alles bekeken te krijgen en al het moois te bewonderen.

Groetjes Patrice

Silvia said...

Love it.

Ilonka said...

wonderful work!

charlene said...

Je wednesday stamper is echt cool!!! Ben trouwens super blij met je 1-4-1!! Hij is heel mooi!!

Rini said...

Goed gevonden om zo het thema ogen te verwerken Evi !

Ilka Wilczek said...

Wonderful cards...

Nellie said...

Originele vertaling van het thema! Hij is prachtig Evi

Anietje said...

Heeeeeeeeee Evi,
Ben er effe tussenuit geweest, onze pc is zwaar ziek hihi, maar nu doetie het effe dus vlug langs alle blogs.
Mooie kaarten heb je gemaakt zeg. Super!!!
Ennuh.....zo'n dipje hebben we allemaal wel eens (of vaker) last van. Maar don't worry, komt allemaal weer goed!!!
Groetjessssssss