zaterdag 31 maart 2007

Write on: #10

Dit keer is het onderwerp om over te schrijven het nummer 10. Het is de bedoeling te laten zien wat het nummer 10 voor je betekend en/of creaties te laten zien met dit nummer. Aangezien ik niets heb gemaakt met het nummer 10 en eigenlijk ook niets heb met het nummer 10 wil ik graag over iets anders schrijven...het heeft wel te maken met het nummer 10...namelijk mijn opa...die heet Tien!
Mijn opa is heel creatief. Niet alleen heeft hij vroeger veel getekend en geschilderd, hij maakt ook dingen van hout. Kinderspeelgoed, fotolijsten, tafeltjes, je kunt het zo gek niet bedenken! Toen wij jonger waren kregen wij elk jaar met sinterklaas iets van hout en met mijn 8e verjaardag kreeg ik een kei groot (barbie)poppenhuis. Met echte lampjes! Wat was ik trots! Naast het maken van alle kadootjes voor de kleinkinderen heeft ons opa ook zn eigen kinderen volop geholpen met klussen. Wij hebben een nogal "verhuis"-familie en elke keer kon ons opa weer de kozijnen, deuren en trappen komen schilderen. Ook maakte hij inbouwkasten en dat soort dingen. Inmiddels zit iedereen wel op zn stekkie en is het verhuizen wel voorbij maar dingen van hout maken doet ons opa nog steeds! Al met al kan ik denk ik wel vaststellen dat Linde en ik ons creabea-gevoel van ons opa mee hebben gekregen!

2 Comments:

Anietje said...

Ohhhhhh wa fijn zonne Opa hè!!!
Hoop dat hij nog lang voor jullie kan blijven hobbyen.

Anoniem said...

Het is heel lang geleden-maar hoe
kan het-ik zou er nu verlegen van worden.Maar ik doe dit niet en ben
alleen maar blij dat jij en Linde
wat van mij overgenomen hebben.Succes Opa.