dinsdag 13 maart 2007

Write on! : Workspace

Hoe ziet jouw werkplek eruit? En hoe berg je je spullen op?
Patrick en ik wonen in een appartement met maar een slaapkamer. We hebben dus geen extra ruimte voor een stempelkamer. Als ik ga stempelen doe ik dit altijd aan de eettafel. Mijn spulletjes heb ik opgeborgen in "ladenbox" van curver. Deze staat op wieltjes en kan ik dus naast me zetten als ik bezig ben. Ik heb deze ladenbox in een hoekje staan naast onze kast in de huiskamer want ergens anders hebben we geen plek. In deze kast heb ik mijn potten staan met knoopjes e.d. en een lade van deze kast heb ik omgetoverd tot stempellade.Heel veel meer ruimte kan ik niet meer creeeren dus dat wordt nog wat.Ik ben nog niet zo heel lang bezig en als ik zie wat ik nu al heb...Ik denk echt dat we nog een keer moeten verhuizen hihi. Dat zou echt mooi zijn...mijn eigen stempelkamer! Maar ik ben erg trots op ons appartementje hoor!!! Mijn andere werkplek (op mijn werk) zie je op de foto hieronder. Hier werk ik ook wel eens met een stempel maar dan kom ik niet veel verder dan " verzonden 13 mrt 2007 " hihi...

1 Comment:

Anietje said...

Ja dat zou zeker mooi zijn, een eigen stempelkamer!!! Wie droomt er niet over hè????
En het is inderdaad niet normaal hè, hoe snel je verzameling groeit, binnen no-time is je kast te klein, je werkplek niet groot genoeg en je verzamelwoede blijft maar groeien hihi.
Maar toch.....het IS en BLIJFT een geweldige hobby!!!