zondag 15 april 2007

Ikke = blond!!!!

Het viel mij al een tijdje op dat op andere blogs de foto's veel groter (en dus ook duidelijker) waren dan bij mij. Ik wilde het eigenlijk ook zo maar ik had niet in de gaten dat je met het uploaden van foto's het formaat kan kiezen dus wat deed ik, ik ging de foto "uit elkaar trekken" als hij al geupload was...daar werd hij natuurlijk niet mooier en duidelijker van en dus gaf ik het maar op. Net ging ik toch nog eens goed kijken en toen ging het licht (pff...eindelijk!) branden en zag ik ineens dat je met het uploaden van foto's voor klein, normaal of groot formaat kunt kiezen. Mijn standaardinstelling stond, je raadt het al, op klein :). Maar vanaf nu komt het dus helemaal goed en hebben jullie je bril niet meer nodig hihi. Om dat maar meteen even te bewijzen heb ik deze foto geupload...lekker groot! Hij is gister gemaakt in Nuland toen we even lekker op het terras zaten.

4 Comments:

Anietje said...

Al doende leert men....hihi.
Keileuke foto van jou en je zussie!!

Anoniem said...

Wijsheid komt met de jaren....!
Gave foto, wil je hem naar mij mailen voor mijn nieuwe kalender? liefs, mama

Mieke said...

leuke foto,en zo lekker duidelijk.hihihi :O)

Godelieve said...

Je blijft bijleren zolang je blogt ;)