zaterdag 28 april 2007

Niets om te laten zien :(

Ik heb op het moment even niets om te laten zien maar ik heb niet stil gezeten. Ik ben druk bezig geweest met de cijferswap en de tagswap. Deze mag ik alleen niet op mijn blog laten zien. Ik ben nog niet helemaal klaar maar hoop toch snel weer iets te kunnen showen. Misschien dat ik morgen nog even aan de stempel ga maar eerst wordt het met kloppend hart luisteren naar radio 1!!! Wie o wie wordt er kampioen van de eredivisie??? Natuurlijk zijn de beste kansen voor AZ maar als ajaxied heb ik de hoop nog niet helemaal opgegeven....you'll never know.Het is nog nooit zo spannend geweest! Het leek zo duidelijk dat Psv kampioen zou worden en nu valt de beslissing op de laatste speeldag en maken er nog 3 teams (Az,Ajax en Psv) kans...wie had dat gedacht?

2 Comments:

Anoniem said...

Ik ben ook héél benieuwd wie het gaat worden...!! Ik ga het in ieder geval proberen in E'hoven recht te houden, gr. mama x

Klaartje said...

sterkte dan vandaag! hihi! 't is inderdaad wel spannend dit jaar!