vrijdag 13 april 2007

Nog een nachtje slapen...

Nog een nachtje slapen en dan gaan Charlene, Linde en ik naar Nuland. Daar is een stempelbeurs met allerlei workshopjes en kraampjes. Ik heb er erg veel zin in!!!
Vandaag eerst nog een nieuwe telefoon uitgezocht. Ik wilde niets bijbetalen en maar een 1jarig abonnement dus de keuze was beperkt. Toch heb ik een leuke kunnen vinden. Natuurlijk wilde ik er wel een leuk beltoontje op hebben. Nou, dat heeft weer heel wat zweetdruppels gekost (en euro's). Bij deze telefoon kon dat alleen via wappen....en dat wilde natuurlijk niet lukken. Na heel wat smsjes,belletjes en ophalen van ringtones is het uiteindelijk toch gelukt. Pffff....
Deze week had Patrick nog 2 nieuwe vriendjes gekocht voor onze visjes. Ik ben benieuwd hoe lang ze blijven leven want tot nu toe hebben we een beetje pech gehad met sommige visjes...en we geven ze echt eten hoor hihi..

1 Comment:

charlene said...

Zolang die nieuwe vriendjes maar niet naar Stephan en mij vernoemd zijn vind ik het goed hihi!! Vorige keer was dat ook niet zo'n succes hé!!!!
Tot strakies.