zaterdag 14 april 2007

Nuland!

Vandaag zijn Charlene, Linde en ik naar de beurs in Nuland geweest. Natuurlijk konden we het, net als vorig jaar, niet in een keer vinden maar uiteindelijk kwam het toch goed. Het was een erg leuke dag! Er waren 6 workshopjes maar o.a. door de drukte heb ik er maar 2 gedaan. Hieronder zie je Linde en Charlene druk bezig. Tussendoor hebben we ook nog even lekker op het terras gezeten en dus ook nog een beetje kunnen genieten van de zon.Deze kaartjes heb ik gemaakt. Dat het druk was bij de workshopjes vond ik niet zo erg want ik had het toch veels te druk met shoppen :). Er was zoveel dat je van gekkigheid niet wist waar je moest kijken en wat je moest kopen maar ik ben netjes binnen mijn budget gebleven (nou ja...op 0,30 cent na dan hihi).Ik vond het ook leuk om weer even "live" bij te kletsen met een aantal hooked-dames en sommige voor het eerst in het "echie" te ontmoeten. Al met al een geslaagde dag!

1 Comment:

Anietje said...

Nou aan je inkopen te zien is het een zeeeeeeeeeeerrrrrrrrr geslaagde dag hahaha.
Wij vonden het ook weer heel gezellig in Nuland en leuk om effe met jullie te hebben gekletst!!!
Groetjesssssssss