maandag 9 april 2007

Paasdagen

De paasdagen zitten er weer bijna op. Gisteren zijn Patrick en ik wezen kaarten bij Charlene en Stephan. Daarna zijn we nog even wezen stappen bij 't Pandje. Beiden was erg gezellig!! Vandaag ben ik bij ons mam geweest, Patrick moest gewoon werken. Linde is al een paar daagjes ziek. Aangezien die boven de kroeg woont en ze daar door o.a. de muziek 's nachts niet echt rust heeft was ze een paar daagjes bij ons mam om uit te zieken. Na een paar dagen in bed liggen had Linde wel zin om een beetje te stempelen dus had ik mijn spulletjes meegenomen. 's Middags hebben we dus even lekker gestempeld. Patrick is na het werk ook naar ons mam gekomen en toen hebben we lekker chinees gegeten. Deze Atc heb ik vanmiddag gemaakt.

3 Comments:

Annes Art said...

ziet er goed uit Evi!! Hele mooie kleuren!!

Anietje said...

Ben het helemaal met Anne eens. Puik werkje!!!!

Mieke said...

Gaaf Evi!!