dinsdag 3 april 2007

Tea time?

Gisteravond ben ik gezellig een avondje wezen stempelen bij Linde. Ik wilde een baby-kaartje maken voor een vriendin die bijna gaat bevallen maar dat wilde absoluut niet lukken.Toen ben ik maar een Atc gaan maken. Linde heeft een tijdje geleden wat 2ehands stempels besteld via marktplaats. Ik geloof dat ze er 3 besteld had maar ze kreeg er uiteindelijk een stuk of 11. Op zich geen geweldige stempels die je snel zelf zou kopen maar ach...als ze er gratis bij zitten :). Sommige waren op zich ook wel leuk. Het theepotje dat ik gebruikt heb bij dit Atc-tje zat er o.a. ook bij.

4 Comments:

Anietje said...

Zo zie je maar weer, dat je van de "afdankertjes" toch weer iets leuks kunt maken hè!!!
Gefeliciteerd met je overwinning hè!!!
Mijn kaart van de swirly chic gaat morgen op de post.
Groetjesssssss, Anita.

charlene said...

Ik vind 'm erg leuk geworden!!

Klaartje said...

Hij is leuk! Mooie kleurtjes!

audrey h. said...

This is adorable :o)