zondag 29 april 2007

Teleurgesteld....

Psv is landskampioen geworden. Een doelpuntje kwam Ajax te kort.Ik baal nu dan ook vreselijk! Wat was het spannend! 9o minuten lang ging het op en neer, dan stond Ajax bovenaan, dan weer Psv. Tijdens de wedstrijden deed ik een poging om, luisterend naar radio 1, te stempelen. Dat ging gewoon niet want mijn hand, of eigenlijk mn hele lijf, trilde zo erg!! Ondertussen zat Patrick in het psv-stadion en moest ik die op de hoogte houden van alle standen. Hij is nu volop aan het feesten en ik...ik zit treurend op de bank :(

3 Comments:

Klaartje said...

Sterkte Evi... ;-)hihi!

Anietje said...

Och gèrum medje toch!!!!
Tja... het leven is hard als voetbalfan hè.
Ikzelf heb er gelukkig geen last van hihi.
Nou sterkte ermee.
Lekker een avondje stempelen en alles is weer oke!!!!

Agitte huberts said...

mijn zoon baalde ook al zo hij was niet te genieten